Wat voor Tom Joosten begon als een hobby is inmiddels uitgelopen tot een dagelijkse bezigheid. Voornamelijk gericht op speciale, zowel jong als oud, unieke auto’s voor liefhebbers.
De technische doelen waren een responsieve website welke dient als verlengstuk voor internetgebruikers vanaf derde verkooppartijen. Visuele aspecten: De nadruk op de professionele foto's van de verschillende auto's middels een luxeus, exclusief uitstraling.
Het resultaat van de website is een volledig dynamische website voor zowel Tom Joosten als de gebruiker. Een homepage waar de gebruikers een voorproefje kunnen krijgen van het bedrijf en de voorraad. Vanuit de homepage kan de gebruiker navigeren naar het aanbod. De individuele autopagina is opgebouwd om op een laagdrempelige manier een goede inzage te krijgen van de auto, haar specificaties en afbeeldingen.
Vanuit de back-end heeft Tom Joosten de mogelijkheid om via een gebruiksvriendelijke module de keuze te maken welke auto er in de spotlight moet staan. Tom Joosten kan via de module een nieuwe occassion toevoegen. Dit werkt hetzelfde als hij gewend was op bijvoorbeeld Autoscout24. Als een occassion verkocht is kan Tom Joosten de status van de auto wijzigen en is de auto te vinden bij 'verkocht'.
Kijk, ik kan me voorstellen dat je écht geen idee hebt waar te beginnen; plan een gesprek in met Rik Derks